24 Temmuz 2016 Pazar




KORE DİZİLERİ İLE TANIŞMAM:SHE WAS PRETTY



 Merhaba değerli okurlar hepinizi selamlıyorum :)

   Bu gün sizlere Kore Dizilerine ne zaman ve hangi dizi ile başladığımı anlatacağım.Bundan yaklaşık 10 hafta önce bir televizyon kanalında 'Seviyor Sevmiyor' adlı bir dizinin ilk bölümüne rastladım ve bayıldım.Hemen bilgisayarın başına geçip araştırmaya baktım.Araştırmalarım sonucu dizinin Kore versiyonundan uyarlandığı bilgisini edindim.Bu bilgiyle ben dizi bağımlısı kıvırcık durur muyum?Tabii ki durmam!Diziyi bulup hemen izlemeye başladım.Öncelikle size dizi hakkında genel bilgileri vereyim ki merak edenler izleyebilsin.


Dizinin Adı:She Was Pretty
Yapım Yılı:2015
Bölüm Sayısı:16

  • KARAKTERLER:



Hwang Jung Eum-Kim Hye-jin


Go Joon-hee -Min Ha-ri
dgdfhth
Park Seo-Joon  - Ji Sung joon
 

Choi Siwon-Kim Shin-hyuk
    

  •  KONUSU:
Ji Sung-Joon ve Kim Hye-Jin çocukluk arkadaşı ve çocukluk aşkıdır.Yıllar önce maddi sıkıntılar ve ailevi sebepler yüzünden birbirlerinden ayrılmış ve görüşmemişlerdir.Yıllar sonra Ji Sung bir e-mail ile Kim Hye ile iletişime geçer ve buluşmak üzere sözleşirler.Buluşma alanına geldiğinde Kim Hye bakar ki küçükken o tombik,çirkin çocuk Kazanova'ya dönmüş.Ji Sung zaman içinde bu kadar değişmişken Kim Hye ise bu zaman içinde çirkinleşmiştir.Bu yüzden Kim Hye kendini ona yakıştırmayarak oradan ayrılır.Üzgün bir şekilde otururken Min Ha-ri gelir ve olaylarını ona anlatır.Min Ha-ri 'den bir şey ister.Bu istek üzerine bu 3 kişininde hayatı değişir.Konuyu anlattığım için spoiler vermeden burada bitiriyorum aşağıda spoiler vereceğim bol bol ona göre sayfayı ilerletin yani!

                                                       DİKKAT SPOİLER!

  Dizi yukarıda da belirttiğim gibi 16 bölümden oluşmuştu ve akıcıydı.Tabii ilk izlediğim Kore dizisi olduğu için atlamadan izledim.Konu genel olarak güzeldi.Ama hikayenin geneline baktığımda ben en çok Kim Hye-Jin'e kızdım.Kendi bencilliği yüzünden Min Ha-ri ve Muhabir Kim zarar gördü.Bana göre farkında olmadan Muhabir Kim'e umut verdi.Min Ha-ri'ye ise asla sahip olamayacağı bir aşk bıraktı.Çok yanlıştı bence.Dizinin son bölümüne kadar Kim Hye-Jin ile Muhabir Kim'in sevgili olmasını hatta evlenmesini istedim çünkü Muhabir Kim onu sakarlıkları ve bakımsız haliyle beğendi.En kötü zamanında bile yanında oldu.Anlayacağınız ben en çok Muhabir Kim'e üzüldüm.Ama bu dizi sayesinde Choi Siwon hayranı oldum.Hatta sırf o da rol alıyor diye The King Of Dramas'ı izledim artık onuda gelecek post anlatırım.Şimdi sizi diziden karelerle baş başa bırakıyorum.

                                                   DİKKAT SPOİLER SONU!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder